.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان‌معرفی وزرای‌پیشنهادی مشخص‌نشده

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه زمان دقیق معرفی 3 وزیر باقیمانده از کابینه دولت به مجلس هنوز مشخص نیست، گفت: در مورد گزینه‌های احتمالی برای وزرای پیشنهادی دولت، تاکنون با مجلس و نمایندگان رایزنی نشده اما قاعدتا دولت باید این هفته و یا هفته آینده وزرای پیشنهادی را جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس معرفی کند.

وی در ادمه به تداوم جلسات مشترک دولت و مجلس در دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه در دولت گذشته نیز جلسات مشترک بین دولت و مجلس پیرامون مسائل اقتصادی و معیشتی روز کشور برگزار می‌شد، بنابراین قصد داریم تا این جلسات در دوره جدید و در آینده نیز با همکاری دولت ادامه یابد.

عضو هیئت رئیسه مجلس در همین زمینه تصریح کرد: البته قصد داریم تا جلسات مشترک بین دولت و مجلس با برنامه‌ریزی منظمی در آینده برگزار شود. اما در حال حاضر زمان دقیق جلسات هنوز مشخص نیست.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در ادامه به محورهای جلسات مشترک دولت و مجلس که قرار است در آینده ادامه یابد اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه طی ماه‌های آینده باید لایحه بودجه 93 از طریق دولت به مجلس ارسال شود، بنابراین بخش اعظمی از این جلسات به بودجه اختصاص خواهد داشت. البته مسائل معیشتی و اقتصادی روز کشور نیز در اولویت جلسات مشترک بین دولت و مجلس قرار خواهد گرفت.

وی افزود: بنده معتقدم که جلسات مشترک بین دولت و مجلس باعث می‌شود که بسیاری از مشکلات در مسیر بهتری حل شده و از طرفی نیز سوء تفاهمات بین نمایندگان و دولت برطرف شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در بخش دیگری از این گفت‌وگو به تعمیرات جزئی صحن مجلس اشاره و تصریح کرد:تعمیرات جزئی صحن اعم از تعویض چراغ‌ها و شیشه‌های بالایی صحن در تعطیلات تابستانی مجلس انجام شده اما مقداری از آن هنوز باقیمانده که ضرورتی برای تعطیلی کلی مجلس و یا انتقال جلسات به مجلس قدیم وجود ندارد.

حجت‌الاسلام سبحانی‌نیا در ادامه اظهارداشت: قرار شده که تعمیرات جزئی باقیمانده از صحن بهارستان در روزهای تعطیل صحن یعنی پنج‌شنبه‌ها، جمعه‌ها و شنبه‌ها انجام شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.